Zielono mi…

2007-toyota-prius-white

Czerwiec. Szósty miesiąc roku. Początek sezonu urlopowo-wakacyjnego. Toyota, jak co roku przypomina o Zielonym Miesiącu. Akcja ta polega na zachęcie klientów do ochrony środowiska naturalnego. W salonach i serwisach pojawią się plakaty i ulotki informujące jak ratować naszą planetę. Jako, że Toyota poważnie podchodzi  do tego problemu, do ochrony drzewek, rzeczek, zwierzątek i całego świata Gai zachęca dzieci. Olimpiada Wiedzy Ekologicznej w Wiercinie, którą sponsoruje japoński producent jest największym konkursem dla gimnazjalistów w kraju. Pomysł z ratunkiem dla Ziemii jest szlachetny, jednak moim zdaniem obecny lider sprzedaży aut powinien wprowadzić niższe ceny tak świetnego modelu Prius.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: