Siła reklamy

Mając zamiar kupić samochód przeglądamy oferty, godzinami analizujemy wyposażenie, spalanie, kalkulujemy czy nasz sprzęt wakacyjny zmieści się do bagażnika, sprawdzamy jak przypiąć fotelik dla dziecka i ogólnie wybieramy samochód pozbawiony większości bajerów jakie chcieliśmy. Ważnym elementem w najsampierwszych decyzjach są reklamy. Pomysłowe, z nutką humoru czy z sztywno podanymi danymi dotyczącymi historii czy bezpieczeństwa pomagają nam podjąć decyzję czy produkt nas interesuje i przy nim zastanowimy się, czy szukamy dalej. Akcja promocyjna dotyczy także renomowanych producentów. Mercedes, aby zachęcić potencjalnych klientów za wielką wodą przygotował cztery różne reklamy nowej E-klasy. Dotyczą one wersji sedan i coupe. Miłego oglądania…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: