Nowe szczegóły Panamery S i 4S

Porsche Panamera to samochód który się kocha, albo nienawidzi. Jeśli należysz do tych pierwszych to mamy coś dla ciebie. Porsche ujawniło trochę szczegółów dotyczących wersji S, 4S i topowej – Turbo. I tak, w wersji S pod maską znajdziemy silnik V8, 4.8l o mocy 400KM, która przenoszona jest przy pomocy 6-biegowej manualnej skrzyni zmiany biegów (Opcjonalna PDK, 7-biegowa, z podwójnym sprzęgłem). W takiej konfiguracji od 0-100km/h Panamera rozpędza się w czasie 5,6s (5,4s jeśli masz PDK i pakiet Sports Chrono Plus), a prędkość maksymalna to 285km/h lub 283, gdy zainwestowałeś w automat i pakiet. Wersja z napędem na wszystkie koła – 4S – wyposażona jest tylko i wyłącznie w skrzynię PDK, co owocuje tym, że samochód do setki rozpędza się w czasie 5s, a 4,8s jeśli masz w/w pakiet. Prędkość maksymalna to 282km/h. Wersja topowa – Turbo – wyposażona jest w silnik V8 o pojemności 4,8l, który produkuje 500KM, czyli o całe 100 więcej niż wersja S. Przyśpieszenie od 0-100km/h zajmuje 4,2s, a prędkość maksymalna to 303km/h. Wersja ta jest wyposażona w automat PDK. I na koniec mój top tip: Jeśli potrzebujesz szybkiej Panamery, weź wersję S. Ponieważ wszystkie zakręty będziesz pokonywał bokiem lecąc jakieś 100 km/h szybciej, niż właściciele 4S i Turbo i przy okazji nie będziesz miał tej podwójnie wysprzęglonej skrzyni zmiany biegów. I na sam koniec prezentacja tych modeli.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: